loading...
C-of-C.IR|کلش آف کلنز
Matin بازدید : 5707 شنبه 16 مرداد 1395 نظرات (3)

دو روز قبل یکی از کاربران فورم کلش اف کلنز سوالی را در رابطه با آپدیت سپتامبر کلش مطرح میکند که بر اساس پاسخ ماریکا ( یکی از کارکنان سوپرسل) باید منتظر تغییرات گسترده ای در ماه سپتامبر برای کلش اف کلنز باشیم.


تنها پس از گذشت 24 ساعت از این اطلاعیه ، انوشکا ( یکی دیگر از کارکنان سوپرسل) علاوه بر تایید حرف های ماریکا ، این آپدیت را آپدیت هیجان نامید و بخش کوچک دیگری از برنامه سوپرسل را برای آپدیت ماه سپتامبر بیان کرد که طبق آن باید منتظر تغییر در برخی نیروها باشیم.


ترجمه سخنان انوشکا:

همانطور که ماریکا گفت ، درحال حاضر بیشتر تیم ما از تعطیلات بازگشته اند و ما درحال کار بر روی آپدیت بزرگی هستیم که باید در سپتامبر منتشر شود. بله ، بالانس نیروها نیز بخشی از این آپدیت خواهد بود. ما شکایات بسیاری از مردم دریافت کردیم و همانطور که گفتی ، تان هال 11 نباید به راحتی و تنها با استراتژی تشکیل شده با یک نیرو ، ( اشاره به ماینر و بولر) سه استار شود. به همین علت ما قصد داریم تا تغییراتی در میزان سلامتی ، سرعت و فضای اشغال سازی آنها انجام دهیم. ولی به یاد داشته باشید که انجام این اینکار به هبچ وجه آسان نیست و با کمترین تغییر در هریک از مواد بالا ، توازن بازی به کلی به هم میخورد پس ما باید بخوبی هریک از تغییرات را مورد تست و آزمایش قرار دهیم. ما سعی خواهیم کرد تا بزودی اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم ولی فعلا تا این حد بدانید که ما درحال کار بر روی نوع جدیدی از دفاعی هستیم که تاثیر بیشتری بر روی اهداف گروهی بزرگتر خواهد داشت و شاید پس از آن بتوانیم کمی  بر شدت حمله ویچ بیفزاییم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط abolfazl در تاریخ 1395/06/02 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض خسته نباشید به تمام کارکنان کلش. امیدوارم مشکل های کلش ازجمله کمبود لوت و کاپ برای کاپ های بالای چمپ حل بشه و جایزه ی بیشتری برای هراتک داده بشه و قیمت اپدیت سرباز های دارکی مثل گولم والکری کم بشه. موفق باشید همگی لطفا رسیدگی کنید مرسی

این نظر توسط soli در تاریخ 1395/05/25 و 9:50 دقیقه ارسال شده است

سلام
در آپدیت جدید امکان تغییر اسم مجدد دهکده وجود دارد؟
پاسخ : سلام احتمالش خیلی کمه

این نظر توسط سالار در تاریخ 1395/05/19 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

با سلام. میخواستم بدونم این اپدیت که میگید در سپتامبر اتفاق می افتد ایا در سپتامبر 2016 است یا 2015 لطفا پاسخ دهید خییییییییییییییییییییییییلی مهم!؟
پاسخ : دوست عزیز در سال 2016 هستیم چطور میشه اخبار 2015 رو زوی سایت قرار بدیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شخصیت محبوب شما؟؟
    پرسش و پاسخ

    برای مطرح کردن هر گونه سوال و مشکلات خود بر روی تصویر پایین کلیک کنید.

    کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    پشتیبانی

    ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

    ID instagram : c_of_c.ir