loading...
C-of-C.IR|کلش آف کلنز
MeHdi 3M بازدید : 16386 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (17)


 

با سلام.

در این پست به آموزش ایجاد اکانت کلش آف کلنز به تعداد بیشتر از یک اکانت میپردازیم.

اول از همه باید توجه داشته باشید که باید اکانت اصلی یا اولین خود را به گوگل وصل کنید برای آموزش کلیک کنید.

 

حالا بریم سر آموزش ایجاد دومین اکانت:

1-وقتی اطمینان پیدا کردید که اکانت اصلی خود به گوگل وصل است بازی را پاک کنید.

2-بازی را نصب کنید

3-حالا اگر شما اکانتی دیگری را در دستگاهی دیگری بازی میکردید و میخواهید آن را هم همراه اکانت اصلی خود بازی کنید به قسمت تنظیمات کلش اف کلنز رفته و بر روی گزینه گوگل (که به صورت قرمز رنگ نوشته شده Disconect) لمس کنید و حالا جیمیل و رمز مورد نظر اکانت خود را وارد کنید سپس پیامی میاد که شما باید با حرف بزرگ CONFRIM تایپ کنید سپس تایید کنید.

4-اگر میخواهید اکانت جدیدی را در کنار اکانت اصلی خود بازی کنید پس از پاک کردن و نصب کردن بازی ، شما آن اکانتی که از صفر شروع کرده اید را به جیمیلی جدید وصل کنید.

 

از این به بعد هر وقت خواستید هر کدام از اکانت های خود را بازی کنید، باید به قسمت تنظیمات کلش رفته و گزینه گوگل را لمس کنید و اکانت مورد نظر خود را انتخاب کنید.


امیدوارم که این مطلب مورد تایید شما قرار گرفته باشه اگر نظر یا پیشنهاد و یا انتقادی دارید آن را از طریق نظرات با ما در میان بگذارید.
 

کپی برداری به هر نحو از مطالب این وب شرعا حرام است و مورد رضایت ما نخواهد بود.

www.c-of-c.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1395/05/26 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من وقتی CONFRIM میزنم اوکی سبز نمیشه انگلیسیم زدم ولی نشد

پاسخ : دوست عزیز اگه زبانت فارسی هست که تایید رو باید تایپ کنید و انگلیسی هستش CONFIRM

این نظر توسط fateme در تاریخ 1395/04/26 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

با سلام من وقتی میخواهم وارد اکانت دومم شوم .تو تنظیمات بازی قسمت گوگل که میزنم وارد بشم مینویسه : پیشرفت بازی فعلی ممکن است از دست برود.
چکار کنم پیشرفت بازی فعلیم یوقت از دست نرود?? ممنونم
پاسخ : این پیام برای اطمینان خاطر شماست مشکلی وجود ندارد فقط اکانت اولی روی گوگل سیو شده باشد

این نظر توسط علی سلیم در تاریخ 1394/09/28 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

سلام.ببخشید من از بلو استکس برای بازی کلش استفاده میکنم اما وقتی میخوام تو تنظیمات disconnect بعد reconnect بزنم دوباره برمیگردم سر همون اکانتم لطفا اگه میشه کمکم کنید چون میخوام یه اکانت دیگه درست کنم.
پاسخ : گوگل پلی خود را اپدیت کنید و از طریق تولبار ویندوز، بلو استکس را ری استارت کنید

این نظر توسط امير در تاریخ 1394/09/04 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

من ميترسم بازيم را پاك كنم و دوباره نصب كنم اتمينان هست؟
پاسخ : اگر به جیمیل کلشتان وصل است خیالتان راحت باشد

این نظر توسط هانیه در تاریخ 1394/08/26 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

سلام.میشه دواکانت روی یک جیمیل نصب بشه؟اخه من گوشییمو عوض کردم بعد توی گوگل پلی جیمیلمو که اکانت قبلیم روش نصب بود رو وارد کردم بعد بازی کلشو نصب کردم و واردش شدم بعد سینگ اینو زدم الانم هر کاری میکنم اکانت قبلیم بیاد دوباره همون کاکانت لول اولم میاد.راهنمایی کنید لطفا.ینی میشه اکانت قبلیم حذف شده و این اکانت جدیده جاش اومده؟؟
پاسخ : درود.کانکت سبز میشه؟ اگر سبز میشه قبلا اشتباه جیمیل را ثبت کرده بودید و یا یک جیمیل دیگر بوده

این نظر توسط sofia در تاریخ 1394/08/16 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من خودم یه اکانت دارم اما نمیفهمم چطور یه اکانت دیگر درست کنم
پاسخ : درود.
آموزش داخل پست هست مطالعه کنید متوجه میشید

این نظر توسط ashkan در تاریخ 1394/08/04 و 1:42 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید برا iPhone ایا میشه این کارو کرد که دوتا اکانت باز کرد ؟؟؟
پاسخ : درود
فکر نکنم بشه

این نظر توسط صمد در تاریخ 1394/07/21 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید من اکانت دوم رو ساختم وتا مرحله آخر پیش رفتم وقتی CONFIRM رو میزنم دکمه okay سبز نمیشه درضمن با حروف بزرگ هم تایپ کردم میشه راهنماییم کنید مشکل کجاست
پاسخ : زبان بازی تان حتما انگلیسی نیست
زبان را انگلیسی کنید و با حروف بزرگ CONFIRM را تایپ کنید

این نظر توسط king در تاریخ 1394/06/12 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

من دوتا جیمیل دارم ولی هرکاری میکنم نمی تونم اکانت دوم رو بیارم بالا
پاسخ : باید خدمات گوگل پلی یا خود گوگل پلی را اپدیت کنید.

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1394/06/08 و 0:45 دقیقه ارسال شده است

سلام وقتی که میریم توی تنظیمات کلش رنگ گوگل سبزه یعنی به گوگل وصله؟
پاسخ : بله وصله


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شخصیت محبوب شما؟؟
    پرسش و پاسخ

    برای مطرح کردن هر گونه سوال و مشکلات خود بر روی تصویر پایین کلیک کنید.

    کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    پشتیبانی

    ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

    ID instagram : c_of_c.ir