loading...
C-of-C.IR|کلش آف کلنز
MeHdi 3M بازدید : 8597 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (3)

منتظر دراگون لول پنج باشید....

بله درست متوجه شدید دراگون لول 5 از اپدیت ماه جولای 2015 به جمع سربازان کلش اف کلنز اضافه خواهد شد.

همان طور که قول داده بودم تمام اخبار اپدیت ماه جولای 2015 با سرعت و به طور کامل  به اطلاع شما دوستان عزیز می رسانم که اولین خبر آن اضافه شدن دراگون لول پنج است.

این سطح از در دراگون تنها در آزمایشگاه سطح 8 میتوان ارتقا داد.

از اپدیت جولای به بعد دکمه ای به سرباز خانه و کارخانه طلسم اضافه خواهد شد که در تصویر زیر میتوانید ملاحظه کنید:


سایت ما به صورت کامل و با سرعت ، تمامی اخبار را پوشش میدهد و همچنین ما جزو اولین سایت هایی هستیم که اپدیت بازی را در سایت قرار میدهیم ، پس با دیدن ارور اپدیت بازی به سایت ما مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mehran در تاریخ 1394/04/11 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

از سایت خوبتون متشکرم.من دیگه همیشه و هر روز وارد این سایت خواهم شد.
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/04/11 و 10:34 دقیقه ارسال شده است

با سلام من من لول 106 هستم و همیشه برای اپدیت سر به این سایف میزنم ممنون از سایت خوبتون
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط sisi در تاریخ 1394/04/05 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

,خیلی خوبه اقا مهدی خسته نباشی خدایی از همه سایاتا زودتر گفتی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شخصیت محبوب شما؟؟
    پرسش و پاسخ

    برای مطرح کردن هر گونه سوال و مشکلات خود بر روی تصویر پایین کلیک کنید.

    کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    پشتیبانی

    ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

    ID instagram : c_of_c.ir