loading...
C-of-C.IR|کلش آف کلنز
MeHdi 3M بازدید : 3489 پنجشنبه 07 آبان 1394 نظرات (5)

پس از بحث هایی که بر سر تاریخ امدن تاون هال 11 بود و پیش بینی می شد و حتی اعلام شده بود که در هالویین 2015 و در اوایل ماه ابان تاون هال یازده به بازی اضافه شود ، طبق گفته انجمن سوپر سل اپدیت تاون هال 11 در اواخر ماه ابان (به احتمال زیاد 24 ابان) ارائه می شود. اگر در این تاریخ نباشد به احتمال خیلی زیاد در اپدیت کریسمس 2016 این سطح از تاون هال به بازی اضافه می شود.

در سخنرانی که مدیر عامل سوپرسل انجام داده بود حرف هایی از این که این اپدیت (اپدیت تاون هال 11) بزرگترین اپدیت کلش اف کلنز تا کنون خواهد بود.

حدس زده میشه که بعد از تغییرات هالووینی اخبار بیشتری از این اپدیت بزرگ ارائه شود و مطمئن باشید که ما مثل همیشه تمامی اخبار را به سرعت و کیفیت مطلوب به اطلاع شما می رسانیم.

www.c-of-c.ir

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/08/25 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید عزیزان من اکانتم دست یکی افتاده و اونم رمز و همه چی عوض کرده الان از طریق کلش دارم پس میگیرم ولی کلش ازم رسید خرید جم میخواد لطفا بگید چطور میتونم تهیه کنم . با تشکر
پاسخ : ازتون رسید خرید جم میخواند نه خرید جم برای اکانتتان قبلا که دستتون بوده جم خریده بودید؟

این نظر توسط امیرعباس در تاریخ 1394/08/17 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

دمتون گرم

این نظر توسط داوود در تاریخ 1394/08/16 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام من یک ماه قبل از سایت ایسام اقدام به خرید اکانت بازی کلش کردم و بعد از خریدم ایمیل و رمز در اختیار من قرار گرفت و بلا فاصله رمز عبور را عوض کردم.اما تازه متوجه میشم که هنوز بازیم روی گوشیه فروشنده نصبه.
من وارد تنظیمات سیستم گوگل شدم و دسترسی گوشیه طرف را حذف کردم اما بازم داره داخل دهکده ی من وارد میشه.

ایا به نظرتون اگر ابدیت بعدی بازی بیاد.طرف موقع سینک ایمیل دچار مشکل میشه؟

لطفا راهنمایی کنید
پاسخ : درود.
دوست عزیز شما میتونید از طریق help and suporrt بازی ، از آن ها کمک بخواهید که طرف مقابل را از اکانت شما بلاک کنند.
اگر زبان انگلیسید خوب نیست میتونید از گوگل ترنسلیت کمک بگیرید.

این نظر توسط رسول هیتمن در تاریخ 1394/08/08 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید-واقعا مرسی دمتون گرم. اولین سایتیه که تو مرور گرم بوکمارک کردم تو سری سایتای کلش اینا-.و هر آنلاین میشم یه سری میزنم ببینم خبرای جدید چیه-مرسی دمتون گرم- راستی یه نکته خودتونم میدونید البته اینه که بروز ترین سایت بهترین سایته و قبل اینکه بقیه خبری منتشر کنن شما منتشر کنید خیلی مهمه تو خوب بودن سایت. تا الان همینطوری بوده .و بعد از اینم ایشالا بهتر باشید- خسته هم نباشید .ب امید بهترین شدن شما
پاسخ : خیلی ممنون

این نظر توسط احمدرضا در تاریخ 1394/08/07 و 16:49 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید
ببخشید یه سوال داشتم من بازیم روی جی میلم هست ولی الان ک میرم تو ستینگ مییبینم پایین گوگل سینگ این زده دیسکانکت
کانکتش ک میخوام بکنم نمیشه
دوباره دیس کانکت میزنه
چرا؟
پاسخ : قند شکن خود را فعال کنید و سپس امتحان کنید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شخصیت محبوب شما؟؟
    پرسش و پاسخ

    برای مطرح کردن هر گونه سوال و مشکلات خود بر روی تصویر پایین کلیک کنید.

    کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    پشتیبانی

    ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

    ID instagram : c_of_c.ir