loading...
C-of-C.IR|کلش آف کلنز
MeHdi 3M بازدید : 1680 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (6)


قرار است امروز بازی از دسترس خارج شود و بعد از آن ویژگی هایی به بازی اضافه خواهد شد:

1-اضافه شدن تم بارش برف با قابلیت غیر فعال کردن این ویژگی

2-تغییر در ویژگی کیک شدن از بازی پس از 3 ساعت آنلاین بودن،این مدت به 4 ساعت افزایش یافت

3-تغییرات در گارد به صورت زیر:

4 ساعت برای تایتان 1 و لیگ لجند

3 ساعت گارد برای تایتان 2

2 ساعت گارد برای تایتان 3

1 ساعت برای چمپیون

30 دقیقه برای لیگ های پایین تر از چمپیون

4-رفع باگ دونیت کردن دو دارک اسپل

5-درخت کریسمس به بازی اضافه می شود

6-کم شدن میزان سلامتی اسکلت های ویچ

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/10/16 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

سلام.پس چرا این درخت مریسمسو به ما نمی ده.من. دوتا اکانت دارم،هیچکدوم درخت کریسمس ندارن.
البته یه درخت اهنی شل هست،ولی فقط پنجاه هزار سکه داره،مثل اون کوزه های اکسیر،.
می خوام بدونم چیکار کنیم تا درخت کریسمسو به ما هم بده.ممنون می شم پاسختونو برام ایمیل کنید.
پاسخ : سلام،،،همون درخت آهنی درخت کریسمسه امساله

این نظر توسط ناهید در تاریخ 1394/09/28 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

سلام.
من لول 106 تان 10 هستم.متاسفانه بعد از این آپدیت جدید حتی تا برنز هم پایین اومدم.مپ های ماکس و بسیار سخت میده جوری که الان لوت زدن آرزوم شده،خواهش میکنم بفرمایین چکار کنم.با تشکر
پاسخ : درود دوست عزیز برای همه این مشکل پیش اومده و لوت دیگر خیلی کم شده پیشنهاد میکنم به لیگ گلد 2 بیاید بهتره

این نظر توسط hamid در تاریخ 1394/09/27 و 11:29 دقیقه ارسال شده است

سلام
پس چرا این گزینه ی گارد اکتیو نیومده هنوز
پاسخ : نسخه کریسمس را دانلود کنید http://c-of-c.ir/post/56

این نظر توسط Mohammad reza در تاریخ 1394/09/26 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

درخت کریسمس باید نگه داریم تا کادو بده
پاسخ : بله پیشنهاد میشه نگه دارید

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1394/09/26 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

سلام چگونه میشه بارش برف را غیر فعال کرد؟
پاسخ : نسخه کریسمس را دانلود کنید http://c-of-c.ir/post/56

این نظر توسط pesrae bad در تاریخ 1394/09/26 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم.
مچکریم از شما.
پاسخ : خواهش میکنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شخصیت محبوب شما؟؟
    پرسش و پاسخ

    برای مطرح کردن هر گونه سوال و مشکلات خود بر روی تصویر پایین کلیک کنید.

    کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    پشتیبانی

    ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

    ID instagram : c_of_c.ir