loading...
C-of-C.IR|کلش آف کلنز
MeHdi 3M بازدید : 17550 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (22)

ایا شب و روز در بازی کلش اف کلنز وجود دارد؟جواب سوال در حال حاضر منفی است.ولی ایده خوبی میتونه باشه که در هر کشور متناسب با لکال(برای ما ایران)شرکت سوپر سل یک زمانی رو تعیین کند و در ان زمان بازی در سیاهی شب فرو و در زمانی دوباره خورشید طلوع کند.

قصد شرکت سوپر سل برای اراعه این عکس ها مشخص نیست ولی از عکس ها معلوم است که این شب شب های کریسمس است.

ممکن است در کریسمس اینده همچین اتفاقی در بازی کلش اف کلنز رخ بدهد.

اگر شما نظری در مورد این عکس ها دارید میتوانید از طریق نظرات با من و بقیه دوستان در میان بزارید.

 

 

 

 

 

 

 

 

کپی برداری شرعا حرام است.

www.c-of-c.rzb.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Alireza Nezam در تاریخ 1394/11/10 و 14:12 دقیقه ارسال شده است

لطفا دوستان حالا که تحریم برداشته شده درخواست بدین پرچم ایران هم در بازی گذاشته شود و اگر نگذاشتن ما تحریم کنیم و اولین نفر خودم هستم که کلش پاک میکنم اما بشرط جواب نادرست نه جواب منطقی

این نظر توسط سعید رحمانی در تاریخ 1394/09/28 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

داش بگو کی کلشر روز شب میش اکه میش جواب منو بد
پاسخ : هنوز مشخص نیست

این نظر توسط محمد امین در تاریخ 1394/09/20 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

سلام من خیلی دوست دارم که کلش شب شود

این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/09/14 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

ایا کریسمس بشه برف میاد

این نظر توسط danger man در تاریخ 1394/08/05 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

اگه شب باشه خیلی عالی میشه

این نظر توسط متین در تاریخ 1394/06/26 و 7:28 دقیقه ارسال شده است

آیا سرباز جدیدی در کلش اف کلنز میاد من دیگه حوصلم سر رفته با این سربازا تا لول 201 رفتم

این نظر توسط بنده خدا در تاریخ 1394/04/10 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

سلام این شب روز رو که میگین تو اینده میاد لطفا اینم به روش اضافه کنید که وقتی که اینجا زمستان شد اونجا هم زمستان بشه برف بیاد اگه این کار رو کنید خیلی خیلی عالی میشه لطفا این کارو انجام بدین
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : دست من نیست که دوست عزیز،دست شرکت سوپرسله شکلک

این نظر توسط Salar در تاریخ 1394/04/03 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید اپدیت شب و روز زمانش دقیقا کی هست ؟شکلک
پاسخ : درود ،،، فعلا که هیچ خبری نیست

این نظر توسط شایان در تاریخ 1394/01/04 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

خیلی جالب بود راستی اون عکس دوم عکس جاینت کینگ بود؟
پاسخ : خیر جاینت کینگ وجود ندارد و نخواهد داشت شکلک

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1393/12/22 و 11:54 دقیقه ارسال شده است

سلام علیکم امیدوارم این برنامه نصب شود بسیار مشتاقم



کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شخصیت محبوب شما؟؟
    پرسش و پاسخ

    برای مطرح کردن هر گونه سوال و مشکلات خود بر روی تصویر پایین کلیک کنید.

    کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    پشتیبانی

    ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

    ID instagram : c_of_c.ir