loading...
C-of-C.IR|کلش آف کلنز
MeHdi 3M بازدید : 2838 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (4)

با سلام ضمن تبریک سال نو ، در این پست به ترفند های جالب نابود کردن سربازان درون کستل دشمن میپردازیم که به چند بخش تقسیم میشود:

1- نابود کردن با استفاده از ویزارد: این روش تنها موقعی جواب میده که درون کستل حریف این چند سرباز باشد:ارچر،بربریان،ویزارد و مینیون. اگر در کستل حریفتون این چند نوع سرباز بودن شما میتوانید فقط با یک ویزارد و چند ارچر در سریع ترین زمان ، سربازان دشمن را نابود کنید.

اول از همه شما با استفاده از یک سرباز، سربازان کستل دشمن را بیرون کشیده و به کنارین ببرید جایی که توسط هیچ یک از ادوات دفاعی سربازانتون صدمه نبینند سپس تا حدی که ممکن سربازان حریفتون را به هم دیگر نزدیک کنید(توسط قرار دادن ارچر یعنی یک ارچر فرستاده و صبر کنید که نابود شود سپس یک ارچر دیگر این کار را انقدر انجام دهید که سربازان حریف به هم نزدیک نزدیک شوند) به این صورت با یک ضربه ویزارد انها نابود بشوند و بعد یک ارچر روبروی توده ی سربازان دشمن قرار دهید سپس بلافاصله از کنار یا پشت یک ویزارد قرار دهید. به همین سادگی

 

2- نابود کردن با استفاده از بالون: در این نوع روش باید لول بالون شما پنج یا شیش باشد. این روش برای سربازانی مثل:ارچر ، بربر ، ویزارد تاثیر گذار است.

مانند روش اول سربازان را وقتی به کنارین بردین توسط یک ارچر انها را مشغول کرده و بلافاصله بالون را فرستاده. ممکن است شما بگوید که بالون فقط ادوات دفاعی را میزند اما توجه داشته باشید که بالون پس از نابودی وقتی به زمین برخورد میکند خسارتی را بر وسایل و سربازان نزدیک آن وارد میکند.

 

3-نابود کردن با استفاده از اسپل رعد و برق: این روش اسان ترین روش است اما باید یک اسپل رعد و برق را خرجش کنید و بر روی سربازانی با سلامتی کم تاثیر دارد.

سربازان دشمن را در یک جا جمع کنید و بر روی سرشان یک اسپل رعد و برق بیندازین و انها را پودر کنید.

 

4-نابود کردن توسط ارچر: این نوع روش متد اول ترین و ساده ترین و همچنین بیشتر مورد استفاده کاربران قرار میگرد.این روش بر تمامی سربازان درون کستل دشمن تاثیر گذار است.

مانند روش اول سربازان را به کنارین برده و حال این بار توسط ارچر، سربازان دشمن را به صورت دایره ای شکل احاطه کرده و ان ها را نابود کنید.

 

امیدوارم که این اموزش به درد شما بخورد و مورد پسند شما قرار گیرد همچنین اگر نظر یا انتقاد یا پیشنهادی در مورد این پست دارید از طریق نظرات حتما با ما در میان بگذارید.

__________________________________________________________

کپی برداری به هر نحو از مطالب این وب شرعا حرام است.

www.c-of-c.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط موسوی در تاریخ 1394/02/26 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

عالی

این نظر توسط در تاریخ 1394/01/31 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

روش ارچر قدیمی بود

این نظر توسط sahar در تاریخ 1394/01/14 و 15:58 دقیقه ارسال شده است

عالی بود.
نویسنده نمیخوای اقا مهدی؟
پاسخ : سحر خانم به این جیمیل پیام بده mehdimoini754 @gmail.com

این نظر توسط michel در تاریخ 1394/01/09 و 11:00 دقیقه ارسال شده است

عالی بود مخصوصا بالون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شخصیت محبوب شما؟؟
    پرسش و پاسخ

    برای مطرح کردن هر گونه سوال و مشکلات خود بر روی تصویر پایین کلیک کنید.

    کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    پشتیبانی

    ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

    ID instagram : c_of_c.ir