loading...
C-of-C.IR|کلش آف کلنز
MeHdi 3M بازدید : 18111 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (22)

تا حالا شده با خودت فکر کنی که بالاترین لول کیه؟! چه جوری میشه به بالاترین لول برسی؟! کی بیشترین Donat رو کرده؟! و....

بالاترین لول در دنیای کلش اف کلنز مربوط به این شخصه(بنا بر دلایلی اسم این شخص و کلن آن را بیان نمیکنیم)

همان طور که ملاحظه میکنید این فرد دارای لول 301 (در تاریخ 27 خرداد 1394)است اما چگونه؟!
برای پاسخ دادن به این سوال نگاهی به پروفایل این فرد بندازیم

 

بله  درست می بینید این عکس بدون هیچ دست کاری از پروفایل این فرد گرفته شده که همان طور که می بینید در طی نصف فصل(کل فصل 14 روز) 196827 واحد سرباز Donate کرده!!!!!

اگه بیشتر دقت کنید به یک عدد عجیب می رسیم که آن تعداد Donate از وقتی که این اکانت را ساخته تا تاریخ 27 خرداد 1394

فکر کنم به جواب سوال رسیدید که چرا همچین لولی در کلش اف کلنز وجود دارد.


امیدوارم که این پست مورد رضایت و پسند شما قرار گرفته باشد.

اگر نظری یا پیشنهادی و یا انتقادی در مورد این پست دارید از طریق نظرات با ما در میان بگذارید.

 

کپی برداری به هر نحو از مطالب این وب شرعا حرام است و مورد رضایت ما نخواهد بود.

www.c-of-c.ir

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1395/10/20 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

سلام بفرمایید کلن به خارجی نوشته ارتش اریای لول کلن 2 پرچمش بالاش زرده پایینش بنفشه بیاین خوشحال میشیم

این نظر توسط حسین در تاریخ 1394/11/28 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

بیاید کلن شیران ایران رنگ پرچم نضف زرد نصف سفید لول کلن2 هرکی خواست بیاد

این نظر توسط اف در تاریخ 1394/09/22 و 2:42 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان عزیز.من فقط یه مطلبی رو میخواستم بگم.دوستان جدا میگم همین الان هم دیر نیست باک کنید این بازی لعنتیو از گوشیاتون.من الان دوساله بازی میکنم.لولم هم تا دو هفته بیش 170 بود باور کنید دوناتو از اّّبدیت به ابدیت 35000تا بر میکردم همه چیمم مکث بود.ولی میخوام برادرانه بگم مسخره بازیه اتکی وقتتونو تلف نکنید این بازی بایانی نداره همش میخوان تجارت کنن و همه رو به جون هم بندازن.حیفه جوانیتون با این بازی مسخره تلف کنید.

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/08/06 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

خوب منم 250هستم

این نظر توسط جواد در تاریخ 1394/08/05 و 17:40 دقیقه ارسال شده است

سلام تازه واردم چجوری برم یه کلن دیگه؟؟؟؟شکلک
پاسخ : اول کلن کستل خود را بسازید (به صورت خرابه در دهکده شماست)

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/07/25 و 11:02 دقیقه ارسال شده است

اقا بیکاری لولت رو بردی 300 برو دنبال کارت عزیز دل من معتاد شدی ب مولا تو رو باید ببرن کمپ ترک کلش .نکن برادر من ضرر داره
الله اکبر چ کاری یه اخه لول 300

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1394/06/31 و 10:58 دقیقه ارسال شده است

سلام من می تونم این خبر خوش را به همه کلش بازان به دم که لول 311 به نام برندون در مگا امپایر اسیا هست الان نمی دونم هست یا نیست فکر کنم اون اسمش در اسامی 200 نفر برتر جهان باشد

این نظر توسط saeid در تاریخ 1394/06/27 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

سلام من دیشب بعد اپدیت یه نفر پیدا کردم فک کنم همین باشه لولش 310 بود خیل توپ بود عکسم گرفتم ازش

این نظر توسط امیرعطا در تاریخ 1394/04/25 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh
ایول دمش گرم .
ببخشید میشه بگید چه جوری لول رو زود بالا ببریم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : با دونیت کردن که صبر و حوصله زیادی میخواهد

این نظر توسط adel در تاریخ 1394/04/23 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

یه سوال دارم داداش ... من بلو ستکس دارم ولی نمیتونم اکانتم رو بر گردونم
میگه گوگل پلی توسط بلو ستکس ساپورت نمیشه.
موبایلم هم فروختم.
دارم دیونه میشم :-(
اگه کمک کنی مرسی میشم
جی میل:adel230rasouli2000
پاسخ : بلو استکس را از یک سایت معتبر ایرانی دانلود کنید


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شخصیت محبوب شما؟؟
    پرسش و پاسخ

    برای مطرح کردن هر گونه سوال و مشکلات خود بر روی تصویر پایین کلیک کنید.

    کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    پشتیبانی

    ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

    ID instagram : c_of_c.ir