loading...
C-of-C.IR|کلش آف کلنز
sajad78 بازدید : 882 جمعه 18 دی 1394 نظرات (9)



توضیحات مختصری از سازنده این ربات:



با یک تیم توسعه از توسعه دهندگان فعال ما می توانیم به شما بهترین تجربه را تضمین کند. توسعه دهندگان ما بسیار ماهر و دوست دارم آنچه انجام می دهند. به عنوان یک نتیجه، ما شما را به بهترین برخورد قبیله ربات وجود دارد. بر خلاف بسیاری از رباتها دیگر وجود دارد، ربات ما منبع باز است. این به خاطر این است که شما برای یک واقعیت حساب خود را امن است می دانم. ما هرگز حتی برای اطلاعات حساب خود را بپرسید! پس برای چی منتظری؟ برو جلو و یک بخشی از یک انقلاب!




عکس هایی از محیط ربات:









حجم:8 مگابایت


دانلود با لینک مستقیم-Download Link


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط adel در تاریخ 1395/08/07 و 10:56 دقیقه ارسال شده است

با سلام مطمین باشم که اکنتم پاک نمی شه

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1395/03/05 و 8:38 دقیقه ارسال شده است

سلام
با توجه به آپدیته جدید کلش،دیگه این ربات درست کار نمیکنه.ورژن جدیدی ک با این آپدیت سازگاری داشته باشه کی میاد؟؟
رباته دیگه ای هست ک با آپدیت جدید کلش سازگار باشه؟؟

این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/11/19 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

لطفا کار باهاشو بزارید

این نظر توسط هیچکس در تاریخ 1394/11/18 و 6:42 دقیقه ارسال شده است

بابا لااقل بگین ربات واسه چیه واسه گوشبه واسه کامپیوتره ؟؟؟؟؟ خیلی سخته بگین ؟؟؟تا حالا 20 تا رباط خربدم فک میکردم مال گوشی ان بعد آخر سر رباط کامپیونر بودن . خسته نمیشین هاااااا من در عجبم از کاراتون بخدا

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/10/26 و 16:38 دقیقه ارسال شده است

داداش لظفا یه شماره تماس بده به خدا من نمیدونم چیکار کنم بازی لول106 پاک شد روانی شدم
پاسخ : یعنی چی چطور پاک شده؟

این نظر توسط سینا در تاریخ 1394/10/25 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت مدیر گرامی ببخشید میخواستم بدونم کی تنظیمات کامل این رباط رو میزارید به شدت لازم دارم منتظر پاسخ شما هستم
پاسخ : سلام-معلوم نیست

این نظر توسط Rasool در تاریخ 1394/10/23 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید میخپاستم بدونم اگه من از این برنامه استفاده کنم مشکلی برا اکانتم پیش نمیاد اخه نوشته هک کلش یکم شک ندارم اخه میترسم شرکت سوپرسل اکانتمو ببنده اونوقت این برنامه برا کامپیوتره یا گوشی خیلی ممنون میشم اگه جواب بدید و اموزشش رو میشه برام بفرستید ممنون 😉
پاسخ : نه من خودم استفاده میکنم اما تا اینجا هیچ مشکلی پیش نیومده و اموزششم بزودی میزاریم

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/10/19 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

عذر میخوام، تقلب محسوب نمیشه، سوپر سل بازیرو دیلت کنه!
پاسخ : سلام-خیر.خیلیا چند ساله دارن استفاده میکنن هیچ مشکلی براشون پیش نیومده

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/10/18 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

میشه درباره کار رباط توضیح بدید، چیکار میکنه؟
پاسخ : این ربات همه کار میکنه-دونات میکنه,اتک میزنه,وار میزنه,هرکار که شما میکنید دقیقا این ربات همون کارهارو انجام میده-اما راه اندازیش و تنظیماتش خیلی سخته که بزودی اموزششو میزارم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شخصیت محبوب شما؟؟
    پرسش و پاسخ

    برای مطرح کردن هر گونه سوال و مشکلات خود بر روی تصویر پایین کلیک کنید.

    کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    پشتیبانی

    ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

    ID instagram : c_of_c.ir